האם שר בממשלה משתף פעולה עם האופוזיציה?

    דוד לזר No Comments on האם שר בממשלה משתף פעולה עם האופוזיציה?
    9:28
    16.05.24
    אבי יעקב No Comments on כת האיסיים, הפילוסופים והמשמעות היהודית לחיים טובים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לא קל להיות חלק מממשלה צרה של 61 חברי כנסת, שגם בינם לבין עצמם – מייצרים מדנים וויכוחים כמידי יום ביומו.

    אמש תקף יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ דוד ביטן את השר להגנת הסביבה אבי גבאי והאשים אותו כי "במקום למלא את חובתו כחבר בממשלה הוא משתף פעולה עם האופוזיציה, שיציג פתרונות בתחום איכות הסביבה".

    יו"ר ועדת הסערה באה בעקבות הופעתו של השר גבאי בדיון בוועדת הכלכלה שדנה על מתווה הגז, "השר גבאי משתף, פעולה עם האופוזיציה שהפכה ביוזמת יו"ר הועדה איתן כבל ושלי יחימוביץ' לבית דין שדה משיקולים פוליטיים צרים וכעת נוקטים בסתימת פיות של נציגי הקואליציה בוועדה אשר כללה את הרחקתי לאחר 20 שניות למרות שידוע להם שאני הטוען המרכזי", האשים ביטן את גבאי.

    "מדובר בהתעלמות מחובתם הציבורית והאזרחית למנוע נזקים כלכליים כבירים למדינת ישראל ומאזרחי ישראל, ובהתעלמות מדבריו של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה שאם לא יאושר המתווה נעמוד בפני בוררות בינלאומית כשסיכויינו לנצח הם קטנים".

    על נושא המתווה עצמו אמר ביטן כי "התוצאה תהיה גם תשלום פיצויים בעשרות מיליארדים וגם מניעת הוצאת הגז מהאדמה במשך שנים. כלומר: גם שילמת – גם הפסדת. השר גבאי משתף פעולה עם גורמים אלה בניגוד לחובתו כלפי הממשלה ותושבי המדינה, בעוד שעליו לקיים את חובתו כשר להגנת הסביבה ולמצוא פתרונות ריאליים לבעיות איכות הסביבה מבלי לפגוע במתווה".



    0 תגובות